کد مطلب:321194 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:210

بطلان نوشته های باب و بهاء
1- درباره توحید پیغمبر اسلام می فرماید (ما همه بندگان عاجز خدا هستیم و تنها در مقابل خدای توانا خضوع و خشوع می نمائیم) و اسلام می فرماید - مبدء جهان و جهانیان، یكی خواهد بود. اما سید باب و میرزا بهاء بعد از همه كوشش هائی كه از زمان ابراهیم خلیل الله شده تا به حال و خود پیغمبر نیز
بت شكنی به كمك حضرت علی (ع) نموده بود (بعد از پایان جنگ خیبر) تازه باب و بهاء جمله ای دارند مانند بت پرستان كه آورده اند عبدالبهاء می نویسد شعری بدین مضمون.



كل الا لوه من شیخ امری تالهت

و كل الربوب من طفح حكمی تربیت



یعنی تمام خدایان در اثر فرمان خداوند شدند و تمام پروردگاران در اثر حكم من پروردگار شدند.

2- در حالی كه اسلام و پیغمبر می فرماید لا اله الا الله و لا اله هو الحی القیوم - اما در كتاب بدیع آمده است (صفحه 341). از نفس ظهور محتجب نمانی چه كه مقصود بالغرات او بوده و خواهد بود و اوست آیه لیس كمثله شیی ء و اوست لیس كمثله شیی و اوست لم یلد و لم یولد هل مظاهر لم یلد و لم یولد كه مقصود خود میرزا بهاء است.

البته چون از ابتداء مرام و مسلك بهائیت در مردم نادان و ساده لوح و كسانی كه علم اطلاع كافی از دین نداشتند توانستند رسوخ نمایند و فریبشان دهند. امر بر خودشان
هم مشتبه شده فكر كردند نماینده امام كافی نیست خود امامت هم برایشان كافی نیست حتی درجه پیغمبری هم بر ایشان كم است یك دفعه ادعای خدائی كنند كه صرفش بیشتر است.

3- در سوره زلزله آمده است آیه 6 و 7 و 8

یومئذ یصدر الناس اشتاتا لیرو اعمالهم فمن یعمل مثقال ذرة خیرا یره و من یعمل مثقال ذرة شرا یره. یعنی در آن روز مردم از آرامگاه خویش بیرون می آیند تا نتیجه كارهایشان را مشاهده كنند پسر هر كس به قدر ذره ای خوبی كرده یا بدی نموده باشد اما بهاء می گوید.

بشنوید ای مردم از سوی فرزندان كه دشمنان مرا احاطه كرده اند آن كسانی كه به روز قیامت و آثار آن و باعث علامت های آن منكر هستند آنان از كسانی هستند كه به ذلت راضی شده كه قیام خود را قیامت نامیده است.

4- روزه را 19 روزه و نماز را ناقص و احكام ارث را كه نص صریح قرآن گفته تغییر داده اند كه در سوره نساء بسیار عالی راجع به این احكام آمده بروید كتاب بهائیان را ببیند چه
گفته اند در حالی كه تمام قوانین ارث مو به مو شبیه قانون مملكتی است كه در قرآن آمده است.

5- در كتاب اقدس صفحه 15 سطر 1 می نویسد جمله ای كه معنی آن این است كه غناء (یعنی آواز) حلال است اما رقص حرام است اما شوقی افندی از نواده های او در آكسفورد لندن بسیار عالی رقص آموخته بوده می رقصید و خانم های پیرو آنها نیز قانون بهاءالله را زیر پا گذارده اند و در مجالس خود رقص را رواج می دهند.

6- در صفحه 18 كتاب بهاءالله آمده است كه قسمتی از آن را می نویسم.

من احرق بیتا متعمدا قاحرقوه و من قتل نفس فاقتلوه.

(هر كس خانه ای را بسوزاند عمدا پس بسوزانید او را و هر كس نفسی را بكشد او را بكشید.

البته اگر خانه گلی باشد جناب حضرت بهاءالله دستور می فرمایند! كه آن آدم آن انسان را به خاطر یك خانه گلی بسوزانید در حالی كه در دین ما سوزاندن آدم به خصوص زنده یا
مرده وجود ندارد در دین بودا شاید و آنگهی چه حكم عالی واقعا شق القمر كرده است.

7- در كتاب اقدس صفحه 9 سطر 7 آیه ای دارد كه اگر مرد به سفر رفت زن تا 9 ماه حق دارد صبر كند و اگر 9 ماه گذشت (لا باس علیها) یعنی باكی نیست بر او نیست (فی اختیار الزوج) در اختیار كردن زوج اگر جنگ رفته باشد چه؟ یا سفرش 9 ماه بیشتر باشد چه؟ آیا این قانون پیغمبر است؟

8- مسئله ای مهمی كه هست در مورد حرام بودن است كه در آن در مورد حرمت محارم مطالبی تاكید فرموده اما بهاءالله از خود قانون دیگری درآورده است كه یكی از نشانهای پیشانی آنهاست (قد حرمت علیكم ازدواج امهاتكم) یعنی بر شما حرام شده زنان پدران شما حال یا نامادری باشد یا مادر خلاصه اینها را حرام كرده در حالی كه در قرآن تماما شرح داده همه محارم را امروزه علم جدید هم دختر عمو و پسر عمو را كه حلال است نوشته ممكن است امراضی در خانواده باشد هموفیلی كه در ازدواج خطرناك است و ثابت كرده لذا ثابت شده كه
ادیان مختلف به خصوص اسلام حق داشتند كه ازدواج با محارم را حرام كنند.

ملاحظه می فرمائید علاوه بر آنكه به علوم جدید علم ژنتیك توجه ندارند هیچ اصل قرآن را هم برگردانده اند. البته در جای خود تحریف آیات قرآن را نیز چند مثال خواهیم زد كه چگونه به نفع خود تغییر داده اند گمان می كند مردم قرآن نمی خوانند.

البته در این مورد بهائیان اشاره می كنند كه بهاءالله چون می دانست آن بقیه حرامند دیگر نام نبرده اما در مورد پسر چطور؟ در مورد پسر گفته شرم دارم بیان كنم در صورتی كه می توانست یك جمله بگوید (و بقیه را كه قرآن حرام كرده) در این مورد چرا سكوت كرده است؟ باید قانون و مرام و دین آنها صراحت داشته باشد. تازه اگر یك بهائی زنای با محارم نموده باشد او را به دادگاه ببرند چه می گوید؟ خواهد گفت (در كتاب ما ننوشته حرام است)

9- جمله ای است در صفحه 288 كتاب بیان آمده است
كه معنی اش این است كه. (واجب است بر هر كس كه متأهل شود تا از وی باقی بماند فردی كه یكتا پرست است و باید كه در این كار بكوشد و هر گاه یكی از طرفین مانعی پیدا نماید جایز است كه به دیگری اجازه دهد كه ثمره ای آشكار نماید. ملاحظه می فرمائید كه جدیدترین عقیده را آورده اند ماشین جوجه كشی را روسفید كردند باز اقلا می گفتند برای زن نازا اسپرم مرد دیگری تلقیح شود همه اعتراض می كردند حال كه خود مرد دیگری را برای آن زن تجویز نموده است.